Monday, February 14, 2011

Jom Makan-Makan

Semalam adalah hari merayap untuk all d girls kat umah aku trmasuklah mak aku. Pagi-pagi hantar adik pompuan bongsu aku, Ain pergi KL Sentral sebab dia nak gi Sabah urusan kerja. lepas tu aku, mak, akak dengan Aphyd terus gi Jusco Bukit Tinggi. Jauh sehhhh...tapi gagahkan jugaklah pergi sebab nak memenuhi impian kakak aku yg gatal nak gi sana.heheheh....Sampai2 we all gi lunch dulu. Lunch kat The Manhattan Fish Market. Layanlah gambar food ni ya.


 chowder...rasa ikan lah...i dun like tapi mak like it lah...

 mushroom yang sangat-sangat sedap....sos dia lagi sangat sangat sangat sedap....wajib makan kalau gi sana...

 set platter- squid, prawn, mushroom dengan coleslaw...ok lah...

 spaghetti - seafood kalau tak silap...ada mussel...kakak aku suka sangat2 mussel...

Fish & Chip - Dory fish...

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: