Monday, January 24, 2011

Jom Makan-Makan

Semalam dah kepenatan sebab majlis bertunang adik aku. So hari ni dapur tak berasap.hheheheh...Pagi we all pergi Quality Hotel for Dimsum lah apa lagi...

Dimsum....yummyyyy....

 Egg tart yang sangat sedap....i likeee.... 

Tak tau nama benda ni tapi kakak aku suka sangat....taugeh goreng dengan macam2 benda...sedap..

Adik aku sedang menikmati egg tart...hehhehee...

For dinner pulak kitaorang sekeluarga pergi pekena steamboat. Adik aku (Amie) yang rekemen tempat ni. Dia kata best. Dah banyak kali ajak tapi kitaorang tak pergi2. So malam ni kitaorang trylah steamboat kat Flaming Steamboat Buffet dekat Platinum Walk, Danau Kota Setapak.

Wallaweiiii..syiok bah....banyak pilihan food dia. Seafood, veggi, noodles, deserts, fruits, ice cream, cold n hot beverage, choc fondue....Banyak tu....puas lah nak memilih makanan apa nak makan. Harga pun tak mahal mana. Adult RM22.80+ , Childs RM9.90+. Memang puas hatilah makan kat situ. Kalau korang nak info lanjut boleh tengok kat  http://flamingsteamboat.com/menu.php.



 Ni table mak aku....kitaorg tak dapat dok sekali sbb ramai sangat...hehehe..

Ni plak table abah aku....

 Macam-macam rupa ball ada...

 Adik aku dengan tunang dia...

Pic aku yang comel ni mana bleh takde sebab ni kan blog aku...hehehehe

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: