Sunday, January 9, 2011

Anugerah Juara Lagu 2010 (AJL 25)

Malam ni akan berlangsung pertandingan akhir Juara Lagu 2010.  Lagu mana yang akan dinobatkan sebagai Juara dan siapa pula yang akan merangkul gelaran Pesembahan Terbaik?  Senarai yang bertanding malam ini seperti berikut:

1.Hanyut – Faizal Tahir (Audi Mok/Faizal Tahir)
2.Kebahagiaan Dalam Perpisahan – Shahir (Edy Abdul Halim)
3.Noktah Cinta – Hafiz (Ajai/SHah Qalam)
4.Drama King – Black & Meet Uncle Hussain (Taja/Tun Teja)
5.Ku Ada Kamu – Adira (Edri Abdul Halim)
6.Cinta Sempurna – Yuna (Yuna)
7.Pelita – API (Loque)
8.Berlari – Tomok (Audi Mok/Ishak/Shazee/Tomok)
9.Sofea Jane – Black (Sham Kamikaze/Iswandi/Farrel)
10.Mencari Konklusi – Hujan (Noh Hujan)
11.Selamat Malam – Faizal Tahir (Audi Mok /Faizal Tahir)
12.Extravaganza – Bunkface (Sham Bunkface)
13.Jahat- Stacy (Edry Abdul Halim)
14.Tolong Ingatkan Aku – Ana Raffali (Ana Raffali)


Pilihan aku? hmmm....sudah semestinya Faizal Tahir. Aku memang tak sabar nak tengok dia peform sebab bagi aku performance dia mmg jarang mengecewakan. Dengan vokal yang mantap dan persembahan yang selalunya dirancang dengan teliti, kemunculan FT malam ni memang cukup aku nantikan.
 
Apa-apapun, all d best untuk semua yang bertanding malam ni.

(Pic was taken from http://photoselebriti.com)

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: