Tuesday, January 11, 2011

Hantu Kak Limah Balik Rumah

Aku sebenarnya tak tengok lagi filem ni. Tapi kat sana sini aku dengar heboh orang bercerita pasal filem ni. kelakar gilerlah bestlah....Bukan setakat orang luar je tapi orang kat umah aku pun. Termasuklah anak buah aku Wan, Jijie ngan Ayoi yang dah tengok gak filem ni dengan abang aku. Ishhh macam mana budak umo 4-7 tahun dah pergi tengok tapi aku tak gi lagi?

Budak-budak tu buat aku teruja je nak tengok. Tapi sebenarnya aku risau skit nak gi sebab tajuk flem tu ada HANTU. Aku ni memang penakut skit. Kalau tengok cerita hantu berbulan2 teringat kang. Tu pasallah aku segan skit nak gi tengok. Tapi kalau anak buah aku yang kecik-kecik tu pun bleh tengok takkan aku tak leh kan? buat malu je.hehheheh...Nantilah aku fikirkan macam mana. Tak tengok takut rugi plak.Tapi entah sempat ke tak sebab aku nak memikir lagi ni. habis fikir filem pun dah habis tayang.hehehehhe...
Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: