Wednesday, January 12, 2011

Holiday!

Assalamualaikum Semua!
Kalau baca tajuk entry bunyinya macam nak cerita pasal holiday kan? tapi aku bukan nak cerita pasal holiday aku tapi aku nak cerita pasal tempat yang aku teringin nak pergi untuk tahun 2011 ni.
Kalau ikut hati memang banyak tempat nak pergi tapi sasaran aku untuk tahun ni ada beberapa tempat lah.Berjaya tak berjaya bergantung kepada kedudukan kewangan semasa.heheheheh...Mula-mula mimpi dululah...Tak salah kan? bukan kene bayar pun nak mimpi ngan berangan ni kan? hehhehehe....

Okaylah tempat-tempat yang aku berangan nak pergi tahun ni:

1. New Zealand
2. Melbourne/Gold Coast, Autralia
3. Korea

Berjaya atau tidak aku merealisasikan impian dan angan-angan aku ni kenalah tunggu resultnya tahun depan. hehehehhe....

Sebenarnya kalau ikut hati aku nak gi Germany lagi tahun ni,  pastu terus pi Paris dengan London tapi cost gi sana paham-paham je lah. Jadi aku rasa kalau takde duit terpijak memang mimpilah nak gi sana semua. So ada baiknya aku kumpul duit dulu. Rajin2 meniaga dapat bonus banyak-banyak baru bleh pergi. Sebabnya kalau nak suruh hubby belanja aku ni kawin pun belum so mana ada hubby.hhehehehheee....


Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: