Saturday, June 9, 2012

Sekitar Majlis Perkahwinan Zira & Zarrar

Solemnization

Date:
2nd. June 2012

Time:
10.00 am

Venue:
Masjid Muaz bin Jabar,
Taman Setiawangsa

Tandatangan borang nikah
Batal air sembahyang

Reception
Date:
2nd. June 2012
Time:
8.00 pm
Venue:
Restauran Nelayan Titiwangsa



Pengantin menuju ke pelamin

Kek Pengantin


Cake Cutting Sesion


Acara menyuap mertua


Pengantin perempuan pun kena buli suap mertua juga


Pengantin bersama mak ayah, abg dan adik


Aku dengan adik pengantin


Aku lagi dengan mak pengantin pulak


Aku jugak lagi dengan family pengantin pulak.....
banyaknya gambar aku....dah blog aku kan? hehehehhe...








Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

6 comments:

kasihredha said...

hihi...tentu le gambar kita banyak sebab blog kita kan :)
semoga pengantin bahagia hingga akhir hayat

Aida Salleh said...

ya betul tu kak...:-)
anyway thaks for the wish ya kak...

Sue Abd Aziz said...

mak aiii... meriahnya baju awakkk.... nanti pakai g ofc ye.... Tahniah, semoga bahagia ke anak cucu... selamat pengantin baru

Aida Salleh said...

pakai g opis? ohhhhh tidakkkkkk...hilang akal namanya tu...hehehehhe

Anonymous said...

I Loooovveee youuu!

Anonymous said...

I Loooovveee youuu!