Monday, June 25, 2012

Happy 62nd. Birthday Mak!


Hari ni merupakan hari ulang tahun ke-62 mak aku yang tersayang, Aku doakan semoga mak dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang terbaik, dijauhi daripada penyakit kritikal, penyakit berjangkit dan penyakit yang berpanjangan, dilindungi dan dirahmati Allah selalu, diberi ketenangan hati, diberi kesabaran dalam menghadapi setiap dugaan hidup ini dan yang paling penting didup dan mati dalam keadaan beriman kepada Allah swt.

Aku juga berdoa agar mak sentiasa gembira dan bahagia disamping kami sekeluarga. Jangan peningkan kepala dengan perkara remeh temeh dan gelagat kami yang pelbagai ini. kami memang sedikit nakal, sedikit degil dan sedikit keras kepala. Tapi kami adalah anak-anak dan juga cucu-cuc mak yang sangat sayangkan mak. Kami semua sayangkan mak. Sayang sangat-sangat.

HAPPY 62nd. BIRTHDAY MAK!

Mak disamping suami tercinta (abah aku lah ni.:-))





Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

5 comments:

kasihredha said...

aminn
happy birthday mak :)

Anonymous said...

saya pon sayang makcik fatimah...ehehehe.Happy birthday makcik!:)

Ummu Madihah said...

Amin, akak sama-sama doakan agar mak Aida sejahtera sentiasa bersama-sama keluarga tersayang!

Mama Gee said...

happy besday makcik..
semoga sihat selalu..pjg umur
dan bahagia di sisi keluarga..

Aida Salleh said...

kasihredha - tq kak

basya - :-)

ummu madihah - terima kasih kak

mama gee- wahhhh...mama gee in d house...thanks gee sbb sudi tinggalkan jejak kaki n thanks also for the wish ya...