Wednesday, March 2, 2011

Peristiwa di Tempat Parking

Panas betul hati aku arini. Aku balik agak lewat arini sebab nak siapkan kerja-kerja urgent sebelum aku bercuti ari Jumaat nanti. memang cuti sehari je tapi tak sedap nak tinggal kerja urgent tak siap. So aku siapkanlah.

Lepas solat Maghrib lebih kurang pukul 8mlm aku pun baliklah. Turun dekat tempat parking tiba-tiba aku nampak.....
 Ada kete cium kete aku...huhuhuhuuu

 Kasi close up skit... 

 Ni gambar close up skit...

Ni lah keretanya.....saperlah punya kereta agaknya ni? huhuhuhuu

Apa perasaan korang kalau kene macam ni? Walaupun kereta aku tak cedera parah tapi aku tetap panas hati bila jadi macam ni. Tolonglah tengok bebetul sebelum dan selepas parking kereta. Kalau aku ganggu kotak parking dia tu lainlah cerita. Ni aku masuk bebetul dalam kotak parking aku. panas betul ati aku....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmm...........

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: