Monday, March 7, 2011

Jom Makan-Makan!

Ni lah antara makanan kegemaran aku...Misua Soup.....yummyyy....sedapnya...Aku suka sangat misu sebab dia sangat sangat sangat lembut...aku belajar makan pun masa aku sakit tekak aritu...kakak kat kedai Uncle Alan kat Subang tu yang introduce misua ni kat aku...memula macam nak tak nak gak tapi try je lah...sekali bila makan...wahhhh...sesuai dengan tekak aku....sejak tu lah aku jatuh cinta dengan misua ni...Lagi2 kalau kat kedai Uncle Alan tu...mmg power...Uncle Alan ni cina muslim. Food kat kedai dia mmg best2 gak bagi yg suka chinese food lah. Okaylah aku nak share pic misua soup kegemaran aku ni....

Ni lah rupa Misua Soup....yummyyy...

Ni plak butter prawn....rupa mmg macam tak jadi tapi rasa not bad...aku sukaaa...

Ni plak air kegemaran aku...kedondong asam boi...superbbbb....

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

2 comments:

chomelista homestay said...

Jauh la pulok subang.
Xde ke kat area2 umah kita?

Aida Salleh said...

kat area2 umah kita tak jumpa lagi lah dik...huhuhuu