Sunday, March 27, 2011

Bekerja di Hari Cuti

Hari ni aku terpaksa pergi pejabat untuk menyiapkan kerja yang agak segera keperluannya. Mula-mula racangannya boss nak datang sama. jadi aku takde masalahlah sebab ada kawan. Tapi last minute boss kata boss berhalangan. Jadi puas aku mencongak siapalah yang boleh teman aku nanti. Nak pergi sorang aku macam tak berapa nak berani. Akhirnya aku teringat kat 3 Stooges/Kak Limah 7 d gang - Wan, Jijie & Ayoi. Aku pun call abg mintak izin nak pinjam budak 3 orang tu.

Ni lah aksi mereka lepas bosan baca buku.


Lepas habis kerja kitaorang pergi bersantap dulu.




 Dah kenyang makan nak main sekejab pulak...

 cakkkkkk...

 tengoklah si kecik ni....macam2 aksi dia. Ada ke dia buat2 tido dalam ni...

 Si abang ni pulak sibuk nak turun sambil berdiri....

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: