Saturday, November 5, 2011

Apam Polkadot & Steamed Cake

Esok hari raya. Tugasan utama aku apa lagi kalau bukan buat kek dengan apam polkadot. Aku mula buat seawal subuh lag. Tapi awal pagi tadi aku buat untuk tempahan Nor @ Lynn - 100 biji Apam Polkadot Filling Choc dan sebiji Steamed Choc Cake with Choc Topping. Terima kasih Nor sebab sudi repeat order dengan aku.

Kek yang belum siap tabur choc rise....

Apam Polkadot Filling Choc
Tengah hari pulak aku buat Apam Polkadot Filling Kaya & Mixfruit Jem yang ditempah oleh adik aku, nak bagi pada client dia petang tadi. Aku buat dua warna jer. Pink dengan Kuning. Terima kasih adik sebab order dengan Keda...:-)


Cantik pulak pink ni kan? :-)
Lepas siap Apam untuk tempahan tu aku buat untuk rumah pulak. Untuk rumah ada macam2 rupa...:-)


Ni belum masak punya tau....baru ready nak kukus...
 Siap Apam Polkadot, aku buat pulak Butter Steamed Cake...

Pandangan dari atas

Pandangan Sisi

Setelah dipotong
Siap buat Steamed Butter Cake aku buat pulak Steamed Choc Cake pulak....


Choc Topping ni memang melt giler...Sedappppp.....
Selesailah kerja membuat kek aku untuk hari ini...:-)
Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: