Tuesday, November 1, 2011

Calf Muscle Pain


(Photo Credit : www.physioworks.com.au)
Arghhhhh....dah dua hari aku tersadai kat rumah tak pergi mana-mana. Termasuklah ke pejabat. Sebabnya  ---> CALF MUSCLE PAIN

Sebanarnya aku pun tak tau punca masalah ni berlaku. Tapi aku yakin sangat sebab workout hari Jumaat lepas. Aku mula terasa sakit malam Sabtu. Biasanya memang sakit lepas workout ni lambat skit terasa. Sabtu pagi aku ok lagi. Malam dah mula terasa sakit. Tapi hari Ahad...arghhhhhhhhhhhhh....aku tak boleh tegak dah. Sakit gilaaaaaaaaaaaaaa...huhuhuhuuuu......nak jalan pun sikit punya payah. jalan pun dah macam anak gorila dah aku...huhuhuuu...Kesiannya aku.

Banyak betul dugaan nak mengurangkan berat badan ni ya....Aku harap aku terus tabah dengan dugaan-dugaan seperti ini. Insyaallah.

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: