Friday, September 28, 2012

Aku Sudah Jatuh Cinta

Aku sudah jatuh cinta. Arghhhhh......

Opssss jangan salah faham ya kawan-kawan. Bukan dengan orang tapi dengan Lite Breakfast with Richard & Sara @ Lite.FM. Lite Breakfast ke udara daripada pukul 6 pagi -10 pagi. Aku cuma berkesempatan dengar masa dalam perjalanan ke pejabat je.
 
Richard
(Photo credit to http://www.litefm.com.my)
 
Yang buat aku suka Lite Breakfast with Richard & Sara @ Lite.FM ini adalah topik-topik yang dibincangkan. Bukan topik kosong tapi banyak informasi. Jadi dalam hiburan banyak ilmu juga yang boleh kita dapat. Sebelum ni memang aku suka dengar Sinar sebab Krill (aku minat Krill ok, tolong jangan gelak). Tapi bila aku bump into Lite.FM aku rasa macam best je. Jadi terpaksalah aku tinggalkan Sinar.FM. Tapi bila rindu nak dengar suara Krill aku dengar gak sekali sekala (tapi masa Lite.FM siar lagu tak berkenan kat aku lah...hehee).
 
Inilah cerita jatuh cinta aku. Heheheeeee......
 


Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

7 comments:

norhidana said...

ingtkan pakwe mana lah td.... akak lak tak minat radio omputih2 ni dik, maklum lah sekolah pondok je dulu heheh...

akak mmg peminat setia sinar pagi kt sinar.fm ngn suria fm hehehe

Ummu Madihah said...

Ingatkan dah nak makan nasi minyak dah tadi!!

Aida Salleh said...

norhidana - hehehee....saya pun suka lagu-lagu kat sinar kak.

ummu madihah - hehehehehee...wakenabeb ya kak?!

Sue Abd Aziz said...

saya suka dengar KLASIK NASIONAL FM.... hahahahh... sesuai dengan jiwa....

MONIE said...

Aida - cantik blog... Kak baru jd pengikut...

dekdaa said...

Alahaiiii.. buat suspen je kak aida ni.
So.. pernah call si richard ni tak? hehe.

Cho Zila said...

jatuh cinta yang itu takper... hiburan sebab stress bawak ketekan... akak sejak rumah dekatni memang tak sempatler nak dengar radio...