Thursday, June 18, 2009

Tengkiu Aemy!


Terliur tak korang tengok gambar cake ni? tak? ishhh kalau tak terliur tu bukan salah cake ni tapi salah gambar yg tak cantik ni....sesungguhnya cheese cake ngan kek belang2 (kek sarawak) ni mmg sangat sedap.....super duper sedap...yummyyyyy...

Terima kasih bebanyak kat aemy yg tak lupe kat aku...kek ko mmg sedap aemy.. terima kasih daud keladi ya....

* Mesti kembang kuncup berbunya2 ati aemy sbb ade posting khas ni...hehehhe...saje nak kipas lebih skit supaya lain kali tak lupa kat aku...hehehhehe...

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

3 comments:

maz said...

kenapa saya takdek semasa kejadian ini berlaku??

aemy yg kyute said...

ko sape mazzzzzz...

DeanPieen said...

kuikuikui....maz, itulah yg dinamakan takde rezeki..takpe, akak dah tolong makankan untuk awak....sodappppppppppppp