Wednesday, June 10, 2009

Kehilangan lagi...

Pagi ini kami dimaklumkan bahawa ayahanda Sdr. Murad Ahmin dari Bahagian Komunikasi Korporat telah meninggal dunia petang semalam. Jenazah akan dikebumikan pagi ini.

Aku tak dapat menziarah kerana ada seminar sepanjang hari ini. Aku doakan semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang soleh.

Al-Fatihah...
Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

3 comments:

jaDE said...

al-Fatihah utk arwah ayahanda Murad ...

banyak sungguh berita kematian lately kan? mcm tahun lepas gak ... teringat saat2 pemergian ayahanda aku yg tercinta thun lepas ... sob sob sob! time tu pun berturut2 berita kematian kat dbp kan? ...

tersingkap kembali nostalgia tahun lepas ... tahun yg penuh nostalgic pada aku sekeluarga... al-Fatihah .. utk abah tercinta ...

DeanPieen said...

a'ah...banyak sungguh...berselang hari je kan....aku ingat lagi tahun lepas pun sama...mmg sedih...tapi Allah lebih sayangkan mereka kan sebab tu mereka di jemput dulu....al-fatihah buat abah ko jugak....

aemy yg kyute said...

salam.

alfatihah buat semua yg telah kembali ke rahmatuallah.

betul tu jade.. seingat aku taun lepas.. bukan setakat berselang seli.. sampai 1 hari ada 2 hambaNya yg menyahut seruan Ilahi.

Mintak2 dijauhkan. Kite sama2 berdoa agar dipanjangkan umo hendaknya.. dan gunakanlah peluang tu menambah ilmu. Amin