Friday, June 12, 2009

Mohd. Acu Adik Azree

Ni lah nama yg aku selalu panggil adik aku....adik bongsu aku...nama dia azree tapi sebab dia bongsu aku panggil dia adik....tapi bila dah ada anak buah ni anak buah panggil acu plak...so aku campur je semua jadilah Mohd. Acu Adik Azree...hehehhehe..

Sebenarnya aku nak citer skit...adik aku ni kelakar n selalu perasan dia hensem....yg aku takleh nak lupe ari dia cakap ngan abah aku..."abah, kalau abah nak carik ayie kat sekolah tak tau kelas pun takpe...abah tanya je kat budak sekolah...tapi pompuan je lah...sbb budak pompuan sumer kenal ayie...ayie kan femes...hensem lah katakan"hehheheheheee....tak tahan betul dier punye perasan kan?! aku dengar gelak terbahak2 je lah...dan sampai skang itulah ayat yg aku selalu ulang bila nak kutuk dia....hehhehehee...dia mmg femes kat sekolah sbb dia ketua pengawas sukan..tapi bab hensem tu yg aku tak tahan sekali..hehehhee....

Ni pic dier. Korang tengoklah ya...


Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: