Monday, June 15, 2009

Happy Birthday Aisyhah Humairah



Pejam celik pejam celik tak sedar dah 2 tahun dah usia Aisyhah Humairah. Puteri kesayangan sahabat aku Tisha (Angah) & Yigi. Semalam aku menghadiri majlis sambutan hari lahir Aisyhah di Pizza Hut Kota Damansara. (Tempat yang sama seperti sambutan ulang tahun pertama dulu).
Di sini ingin aku berkongsi wajah-wajah gembira di majlis semalam.


Semoga Aisyhah terus memberi sinar bahagia dalam kehidupan Mummy & Daddy...Maklong saaaayang Asyhah....Muahhhhhhhh....

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

5 comments:

auntie aemy yg kyute said...

oooooo... pasal ni la ko abaikan aku semalam ek huhuhu. sedeynye aku hehehe

anyway.. epi bebday aisyah.. moga elok segalanya. Amin

DeanPieen said...

bukan aku abaikan ko lah aemy...bday start kul 3 tapi sebelum tu aku ada meeting...aku soh tunggu sampai kul 5 ko taknak..heheheheee...

aemy yg kyute said...

Aaaaaahhhhhhhhh aku nk majuk ni.. ngan jade aku majuk... ngan ko pon aku majuk... wwaaaaaaa

kol 5 aku dh selamat landing atas katil... waaaaaa kejamnye dopin nieeeeeeeeeeeeeee

waaaaaaaa

DeanPieen said...

alalalaaaa aemy ko jangan ar majuk....sian anak aku tu kalau maklong dia tak datang.dah lah aku jarang jumpa dia...makin tak nak dia kat aku kang...huhuhuuuu..lagipun ko tak cakap awal2....sori ye...muahhhh

DeanPieen said...

alalalaaaa aemy ko jangan ar majuk....sian anak aku tu kalau maklong dia tak datang.dah lah aku jarang jumpa dia...makin tak nak dia kat aku kang...huhuhuuuu..lagipun ko tak cakap awal2....sori ye...muahhhh