Tuesday, July 24, 2012

Aku Nak Senyum

Aku rasa nak senyum je malam ni. Sebabnya petang tadi aku terserempak dengan kawan sepejabat yang agak rapat dengan aku suatu ketika dahulu. Aku suka tengok dia. Cara dia bercakap, senyum dia (walaupun kalau tengok bukanlah hansome mana pun...hahahaha), gaya sombong dia (hahaha...gaya sombong pun suka kan?!) dan yang paling aku suka sebenarnya adalah cara dia layan aku dulu-dulu-mesra dalam kesombongan...hahahahahaaa...Tapi aku tidaklah sampai jatuh cinta pulak dengan dia. Aku cuma suka je. Aku kenal isteri dan anak-anak dia, begitu juga sebaliknya. Jadi memang tak pernah timbul rasa yang pelik-pelik dan tak sepatutnya. Aku cuma suka karektor dia saja dan tidak lebih daripada itu.

Jadi bila dah lama tak bersua muka ni, sesekali terserempak dan berbual ringkas pun buat aku rasa macam seronok je. Apa-apa entah aku ni kan? Sukatilah...hehehehhee....

 

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

2 comments:

azura halid said...

Aku macam kenal je rakan sepejabat kau tu... nak senyum gaklah... :)

Aida Salleh said...

ye ke? macamlah kot tapi belum tentu betul...hehehehehee..