Thursday, September 8, 2011

My Lunch Box

Aku nak tayang lunch box baru aku kat korang. Aku baru je beli sebelum raya aritu. Brand Tupperware. Aku beli sebab aku tengok macam cute jer. Aku kan pantang tengok container cute-cute ni...hehehhee...

Meh kita tengok apa aku bawa untuk lunch hari ni.|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Tadaaaaaaaaaaaaaa...........

Fried Pasta & Fruits (Orange + Starfruit) 

Fried Pasta ni aku masak sendiri, dengan gigihnya malam tadi aku rebus pasta dan siapkan bahan-bahan. Pagi tadi selepas subuh aku merajinkan diri masuk dapur. Aku lebih suka masak sendiri sekarang ni sebab senang aku nak control minyak, garam, gula etc.

Untuk fried pasta ni aku letak corn, mushroom, shredded chicken, meatloaf dan salami. Ada carbo, ada vegie dan ada protein. Kira macam seimbanglah jugak kot...hehehehe..Tapi memandangkan vegie yang ada dalam pasta tu sikit sangat which aku rasa memang tak cukup, so aku bawak juga sebiji orange dan sebiji starfruit. :-)
Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

2 comments:

Ummu Madihah said...

cute bekas tu, tentu lagi cute harganya!! Wah, sedapnya!

Aida Salleh said...

Tupperware memang cute2 harganya kak..heheheh,....tapi takpelah sbb dia tahan lama kan...so pejam mata je lah...:-) pasta tu rupa mmg huduh je tapi sedap gak lah...hehehhe...