Sunday, July 18, 2010

Ong Bak 3


Aku berkesempatan menonton Ong Bak 3 pada hari pertama tayangan. Filem yang penuh dengan aksi dari mula sehingga akhir ini gagal menarik perhatian aku sehingga menyebabkan aku disikubeberapa kali oleh sahabat baik aku kerana aku terlelap....hehehehee. Sorry dear....bukan sengaja tapi tu semua tindakan luar kawal.

Aku tidaklah mengatakan filem ini tidak menarik atau membosankan cumanya aku tak faham asal usul segala peristiwa yang dipaparkan. Ini kerana aku tidak pernah menonton Ong Bak dan On Bak 2 sebelum ini. Oleh sebab itulah cerita yang menarik itu gagal manarik perhatian aku. Jadinya waktu tengok engan tidur aku aku kira hampir sama banyak kot...huhuhuhuuu...

Walau bagaimanapun, kepada mereka yang menggemari filem aksi dan mereka yang pernah menonton Ong Bak dan Ong Bak 2 sebelum ini, janganlah lepaskan peluang untuk menonton filem ini.

Di bawah ini aku paparkan beberapa aksi hebat dari filem ini. Gambar ini aku ambil dari www.cinema.com.my. Layan....










Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: