Tuesday, November 17, 2009

My Weekend

Aku tersangatlah bengang sebenarnya sbb aku tak dapat nak upload gambar2 aktiviti aku bersama keluarga aku...weekend yg penuh dengan aktiviti bersama keluarga...best sangat...aku tak dapat nak upload lagi sbb USB kabel aku ntah mane peginya. Dah carik kat opis kat umah sumer tak jumpa....aku kene geledah lagi lah nampaknya. Sebenarnya perkara yg paling aku malas n tak suka nak buat adalah MENCARI. tak kiralah cari apapun...tak sukanya bila carik tak jumpa...kalau cari tak jumpa tu yg buat BP aku naik...itu pasallah aku malas nak mencari....Tapi disebabkan gambar2 yg perlu didownload tu aku akan cari juga....doakan aku jumpa cepat ya...

Sehingga aku berjumpa dengan USB kabel aku aku listkan dulu aktiviti aku sepanjang hujung minggu lepas.

i) Berjogging with Mak, Kak Nor,Aphyd n Ain di Lake Garden
ii) Bersarapan pagi di NZ Curry House with Mak, Kak Nor, Aphyd n Ain
iii) Bershopping di Giant with Mak, Kak Nor, Aphyd n Ain
iv) Bershopping di Alpha Angle, Wangsa Maju with Kak Nor, Aphyd n Ain
v) Pameran Pengantin Malaysia 2009 di PWTC
vi) Makan Dim Sum di Quality Hotel with Kak Nor, Aphyd n Ain

3/12/2009

Akhirnya aku jumpa gak USB aku...so ambik gambo ni utk tatapan korang...


Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: