Wednesday, November 4, 2009

Gaya Hidup Sihat!

Morning everybody! Yo yo ooo je title aku kan...hehhehee...

Aku tak nak citer panjang sebenarnya sbb satgi nak gi rehearsal majlis esok. Ok. Dipendekkan citer. Dah tiga ari aku bawak bekal utk lunch sebenarnya. Sebabnya, mulai 1 november yg lalu aku baru memulakan program gaya hidup sihat untuk diri aku...hehehhehee...Sebenarnya aku nak berenti makan nasi dengan sumer benda2 yg oily buat sementara waktu. Sbbnya aku berhasrat nak kurangkan berat aku lah. Berat dah berkilo2 takut aku tengok diri sendiri dalam cermin...huhuhuuu...

Kalau dua ari sebelum ni aku bawakvegi tuna tortilla dengan smoked chic tortila, arini aku bawak yg simple skit. Bukan malas nak wat tortilla tapi dah dua ari berturut2 makan tortilla so arini aku tukar skitlah. Aku buat tuna sanwich with xtra vegi (tetiba je aku makan sayur lebih skang..manusia berubah kan? hehhehehe). Selain tu aku bawak gak green apple n buah yang aku lupa nama dia.hheheheeeee. Korang tengok je lah gambar ni ek...

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: