Monday, May 4, 2009

Lawatan Kerja Menteri Pelajaran, Tan Sri Muhyiddin Yassin ke DBP

Petang ni Menteri Pelajaran Tan Sri Muhyiddin Yassin yang juga Timbalan Perdana Menteri mangadakan lawatan kerja ke DBP. Aku tak nak citer banyak sbb aku ngantuk ni. Aku boh picas dulu ya.

Muka2 sengal menunggu...hehheheheheee...



Produk yang dihasilkan melalui projek pelesenan kamus DBP. Aku ditugaskan untuk membuat demo kepada TPM tentang produk2 ni kerana projek pelesenan memang di bawah kawalan Bahagian Hak Cipta. Tapi sedih ar sbb masa aku buat demo skit kat TPM tu takde sesape yg tolong amikkan gambo aku...kameraman luar adalah...takleh harap tol cheng ngan naz yg ada kat situ...uhuksss.(tapi takpe aku tak marah aku tau diorg sure tengah terjeles kat aku sbb aku dapat cakap ngan TPM tu...ihiksss)....

Sidang akhbar


Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: