Sunday, May 22, 2011

Holiday Mood: On!!!

Holiday mood aku dah ON ni. 

Macam tak sabar rasanya nak menjejakkan kaki ke Sydney - the largest and most populous city in Australia and the state capital of New South Wales.

Percutian kali ni adalah bagi memenuhi hasrat mak yang sangat teringin untuk menziarah jiran lama kami yang sudah menetap di sana bertahun-tahun lamanya. Kali ni aku akan bercuti bersama mak, kakak dan adik perempuan aku (Aphyd).

Sekarang ni aku tengah sibuk menggoggle tempat-tempat menarik yang akan dilawati nanti. Kalau percutian sebelum-sebelum ni memang mengharap kakak aku je yang buat semua ni jadi kali ni aku nak lah bantu dia. Kesian kat dia.

Kawan-kawan yang pernah sampai ke ataupun yang ada maklumat tentang Sydney ada cadangan tak?    

Pic: Google

Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: