Saturday, August 27, 2011

Kecewa

Hari ni aku rasa sedikit kecewa kerana aku gagal mencapai penurunan berat badan yang disasarkan sebelum raya. Aku cuma berjaya kurangkan 1kg++ je dalam tempoh 12 hari (selepas timbangan ketiga yang dibuat 12 hari yang lalu). Aku sedikit kecewa sebenarnya sampai Ammar pun tegur kenapa nampak takde mood je. Aku cakaplah pasal timbang tu lah. huhuhuuu...

Tapi as usual, Ammar memang pandai bercakap dan menyedapkan hati aku. "Lost 8kg++ in 7 week is gud enuff Aida". Kalau aku fikir balik memanglah cukup bagus tu. Cumanya bila aku gagal mencapai sasaran berat sebelum raya yang ditetapkan buat aku rasa down skit. Dia cakap aku bleh capai berat tu sebelum raya sebab raya ada lagi 4 hari kan? lagipun aku terlebih 0.8kg je untuk capai sasaran tu. Mesti boleh punya. Insyaallah. Aku akan usahakan.

Apa-apapun aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada trainer aku, Ammar kerana banyak membantu aku dalam usaha aku untuk mengurangkan berat badan aku ni. Tanpa dia (dengan izin Allah) aku takkan boleh kurangkan 8kg++ dalam masa tak sampai 2 bulan.

Thank you so much Mr. Trainer!  
Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: