Sunday, December 30, 2012

Rambling!

Assalamualaikum semua!!!

Dah berhabuk, bersawang, berdaki nampaknya blog ni. 3 bulan terbiar dan dibiarkan atas alasan yang aku sendiri tak pasti. Mungkin juga sibuk atau sengaja menyibukkan diri, mungkin juga malas atau sengaja memalaskan diri. Walau apapun sebabnya aku nak mintak maaf pada kawan-kawan yang setia dan sedia menanti entri baru daripada aku walaupun aku sendiri rasa entah apa-apa. Heheheheheee.....
 
Memandangkan dah lama sangat aku menyepi jadi banyaklah perkara yang nak aku kongsikan dengan korang semua. Antaranya adalah trip ke Frankfurt, Jerman pada bulan Oktober, keseronokan menyaksikan pemain tenis terkemuka di depan mata di Malaysia ATP Tour 2012, pengalaman makan-makan di pelbagai tempat, dan macam-macam lagi lah. Tapi aku bukanlah nak nak tulis semua tu sekarang. Aku akan buat sikit-sikit. Jadi nantikan entri-entri tersebut ya. :-|)




Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: