Monday, February 20, 2012

Lunch Box!

Mari kita intai apa yang ada dalam lunch box aku hari ini.....................................


Apa yang ada dalam aluminium foil tu? kalau nak tau itulah sumber protein utama aku untuk tengah hari ini. hehhehehee....Bukan tak nak tunjuk isi dalamnya tapi gambar yang menunjukkan isi dalam tu telah terdelete secara tidak sengaja. Huhuhuuu....

Sebenarnya kat dalam aluminium foil tu ada Grilled Salmon with Mixed Herbs yang dimakan dengan Sweet & Sour Souce. Menu lain untuk makan tengah hari aku hari ini adalah Salad dan buah belimbing. Air seperti biasalah air paling sedap dalam dunia, apa lagi kalau bukan air kosong (plain water).

Ehhh lupa pulak nak cerita. Korang perasan tak lunch box baru aku? hehehehe...Aku beli container tu sebab dia ada 3 bahagian. Jadi sangat sesuai untuk jadikan lunch box aku. Brand Tupperware. Ada beg dengan set sudu garfu sekali. Harga RM50++ (alamak aku tak ingatlah pulak. Sorry). Ni gambar beg dia.


Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

2 comments:

Ummu Madihah said...

Mak ai, takde yg lagi mahal ke Da?? Ni kalau setakat cekodok tupperware x nak terima, kalau salmon takpelah, ha ha!

dekdaa said...

amboih tomey nya bekas :D