Thursday, July 7, 2011

Langkah Pertama!

Peace be upon u!

Hari pertama di FF semalam aku rasa sangat menarik. Memula segan tapi lepas tu peduliklah. Aku pun bayar cam diorg jugak so nak segan-segan buat apa kan? hehehehehe....Aktiviti ari ni sangat minimum bagi aku. Trainer aku @ Ammar kata buat sikit2 dulu. So aku ikut je lah. Dia yg expert kan. jangan melawan cakap cikgu tak baik. Hehehehee...Trainer aku baik. Cakap pun lembut je (tapi bukan patah tau...hehehee). Aku ni kalau orang lembut2 ngan aku aku senang sikit. kalau belum apa2 dah buntang bijik mata pandang aku alamatnya aku datang sekali je lah...huhuhuuu...penilaian awal aku kat trainer aku adalah dia kelihatan BEST...hehehehheeee...So ada lah semangat sikit nak gi...hehehehhee....
Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: