Tuesday, June 28, 2011

Peperiksaan Kelayakan SRAI

Keputusan Peperiksaan kelayakan SRAI dah keluar.....Alhamdulillah....SIL aku bagi tau yang anak buah aku Jijie dapat keputusan yang baik..Markah ketiga tertinggi daripada 200++ pelajar yang menduduki peperiksaan tersebut. Tak sangka sangat. Dalam selalu menung-menung dia tu berisi rupanya... :-) Jadi sekarang ni tengah tunggu surat tawaran daripada pihak Jabatan. Aku bersyukur sangat dengan keputusan tu.
Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

2 comments:

CheeJa@Nizah said...

Tahniah eks kata kat anak sedara tu.Bleh jadi junior anak aku.Ehh macam mana ada markah kedudukan? Tak nampak pun dia ada tulis markah kedudukan tu ? Aku tgh dok usahakan anak dara buat rayuan.

Aida Salleh said...

TQ Ja. Tapi surat tak dapat lagi Ja. Risau gak kitaorang....Pasal markah tu ustazah yang bagi kat abg aku Ja.Pasal anak ko tu aku pun doakan dia dapat juga. Boleh sesama nanti. Insyaallah.