Tuesday, April 5, 2011

Cerita Birthday

Terima kasih buat sahabatku (nama dirahsiakan atas sebab-sebab tertentu...hehehe) kerana sudi belanja makan pizza tadi sempena birthday aku haritu....Dia nak belanja tapi aku kena order sendiri...tak aci kan? tapi takpelah...sebab nak makan free aku rajinkan diri (tapi aku mmg rajin sebenarnya...bluekkkk....rasa nak muntah baca ya? hehehhe

Mula2 nak order Dominos tapi Dominos takleh nak hanatar cepat...Paling cepat dia kata 45 min....lambatnya..Dia kata memang lambat sebab banyak order tapi dia akan bagi aku coupon utk free pizza utk next order...cam best tapi sebab lambat sangat aku rasa cam takleh nak tunggu....so tak jadilah. Terus call Pizza Hut Delivery...Pizza hut kata 30 min cam biasa...so onnnnnn....

Aku pun dengan jayanya telah mengorder:
  • The Supremo (Large)
  • Beef & Mushroom (Large),
  • Salsa Wings
  • Garlic Butter Flatbread
Makanya arini aku balik dengan kekenyangan...tengkiu my pren...Gambar takde...sorry...heheheh
Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: