Tuesday, May 18, 2010

Dugaan Part 2

Peace be upon u!

Belum sempat adik bongsu aku keluar hospital, sorang lagi adik lelaki aku di tahan di hospital (hospital yang sama) kerana demam denggi...Dan pada masa yang sama, sorang lagi adik lelaki aku perlu berulang ke hospital untuk ambik darah atas alasan yang sama...Denggi.Cumanya dia tak ditahan.Sedih, risau semua bercampur baur.

3 orang adik lelaki aku sakit dalam masa yang sama. 2 orang di hospital dan seorang di rumah. Semua perlukan penjagaan. Kalau kami adik beradik risau, hati mak dan abah apatah lagi. memang cabaran hebat buat kami sekeluarga.

Tapi alhamdulillah adik aku yang denggi ni cuma ditahan dalam 1 minggu je di hospital dan yang lagi sorang tu perlu berulang ke hospital dalam 4 hari jer. Syukur alhamdulillah...


Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: