Friday, October 23, 2009

Congrats Sis!

Semalam hari bersejarah adik perempuan bongsu aku. Hari yang mana secara rasminya dia mendapat segulung (gulung ke?aku tengok tak gulung pun...heheheh) ijazah yang diimpikan setelah beberapa tahun berhempas pulas (???? ye ker??) untuk mendapatkannya. Ijazah Sarjana Muda Pengajian Perniagaan dari UiTM akhirnya berada dalam genggaman dia. Alhamdulillah. Tahniah buat adikku yang tersayang....

sebaik sahaja keluar daripada dewan istiadat konvokesyen berlangsung

adik aku bersama-sama mak n abah tersayang

adik aku bersama-sama kakak tercinta (akulah ni...hehehhe)

adik aku bersama-sama dengan adik aku...hehhheehhee..






bersama-sama rakan seperjuangan

Tapi dalam kegembiraan ni sebenarnya ada kedukaan kerana adik lelaki aku yg sama-sama datang untuk meraikan hari bersejarah adik aku ni pulang dengan kesedihan. Sebabnya, hp kesayangan yang berharga RM1k++ dicopet orang. Hp adik aku tertinggal dalam shuttle bus yang bawak kitaorg g dewan konvo tu. Bila dia sedar dia terus kejar bas tu (dengan bantuan seorang student yg sudi memboncengkan adik aku untuk kejar bas tu). Sampai kat parking, dia cakap ngan driver bus. Driver bus pun buatlah announcement. Tapi faham2 lah.Hp kalau hilang mmg kimsalam nak dapat balik. Bila kitaorg call dah tak dapat. Sah2 pencopet tu dah buang simcard adik aku dan terus pakai hp adik aku. Sian adik aku. Bila patah balik kat tempat tunggu bas adik aku reportlah kat diorg. Diorg kata arituh je dah lebih 30 bijik hp ilang. kesiannnnn.....kat tempat org baik2 macam tu pun ada gak orang ambik kesempatan kan? Tak patut tul diorg ni...Suka suki je...


korang tengoklah betapa tensionnya muka adik aku....

adik aku bising masa aku soh ambik gambar ni...org lain konvo org lain sebok nak bergambar dia kata...aku tak kiralah...heheheheh...


Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: