Sunday, May 3, 2009

Wedding

Malam semalam aku ikut mak ngan abah aku gi wedding anak arwah Pakcik Sheikh.. (aku jadi supir ditemani adik perempuan aku sebenarnya...hhehehehe).Kawan opis abah dulu. Aku respect dengan family arwah Pakcik Sheikh ni. Walaupun arwah dan meninggal dunia berthn2 tahun tapi keluarga masih tak melupakan sahabat arwah macam abah. Atas ingatan diorg tu lah yang buat abah seboleh mungkin nak gak memenuhi undangan tu....
Ni ada picas yg aku ambik guna hp aku....
Ni ar mak ngan abah aku...abah ngag makan buah limau...hehehhee
Ni plak adik pompuan aku yg kecik sekali..

Ni apa yg aku makan..takmo nasi sebab dah malam....hehehhehe

Ni fav abah kalau pi wedding...BUBUR KACANG....


Semoga bahagia ke akhir hayat buat kedua2 mempelai...Amin ......


Terima kasih kerana membaca. Have a good day!

No comments: